Δευτέρα 5 Ιανουαρίου 2015

Ευχαριστήρια επιστολή προς το Νοσοκομείο Δράμας


ΠΡΟΣ: Γ.Ν.Ν. Δράμας
Τμήμα: Ορθοπεδική κλινική
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ: ΜΜΕ Δράμας
Δράμα 24 Δεκεμβρίου 2014


Με την επιστολή αυτή, θα ήθελα να ευχαριστήσω και να συγχαρώ δημόσια το Γενικό Νοσοκομείο Δράμας και πιο συγκεκριμένα το τμήμα της Ορθοπεδική Κλινικής.

Μετά από μια συντριπτική πτώση στο Δημαρχείο Δοξάτου, στο Καλαμπάκι (εξ αιτίας ενός κακοσφουγγαρισμένου δαπέδου), διεκομίσθην με αυτοκίνητο του ΕΚΑΒ στα εξωτερικά Ιατρεία του Γ.Ν.Ν. Δράμας με κάταγμα του ισχίου. Εξετάστηκα άμεσα από τους γιατρούς που εφημέρευαν και έτυχα ιδιαίτερης φροντίδας από την μαθήτρια μου Κωνσταντίνα Κρικοπούλου –Πατιά στα εξωτερικά Ιατρεία του Νοσοκομείου. Και έτυχα ιδιαίτερης φροντίδας στο ακτινολογικό το τμήμα.
 Ευχαριστώ ,ιδιαιτέρως, το Διευθυντή Κλινικής κ. Παπαγεωργίου και το χειρουργό γιατρό μου τον κ. Άρη Χατζηιωαννίδη, την ειδικευόμενη αναισθησιολόγο, αλλά και τον νοσηλευτή Γιάννη Σεραφείμ, καθώς και όλους τους νέους γιατρούς και νοσηλευτές που στήριξαν την γιατρό μου στο δύσκολό του έργο. Παρά την όποια καθυστέρηση και τα προβλήματα μου, θεωρώ ότι οι γιατροί της Δράμας, όπως και όλοι οι άλλοι,  ασκούν πραγματικά πραγματικό λειτούργημα.
Με τα όποια μέσα διαθέτουν, φαντάζομαι πολύ λιγότερα από τα άλλα νοσοκομεία, υπηρετούν με αυταπάρνηση την επιστήμη τους, καταθέτουν τις γνώσεις τους και την εμπειρία τους, και  πιστοί στον όρκο του Ιπποκράτη αποδίδουν σε μας τα βέλτιστα.
Τις όποιες άσχημες εμπειρίες μου από παλιά τις κατέγραψα, αλλά δεν τις δημοσιεύω, στην παρούσα όμως περίπτωση οφείλω δημόσια να εκφράσω τα καλά μου λόγια και τις ευχαριστίες προς όλους.... για λόγους καθαρά ψυχολογικούς, πρακτικούς και κοινωνικούς.
Εμπιστευόμαστε την πόλη μας τον τόπο μας και τους άξιους λειτουργούς της!
Ιδιαίτερες ευχαριστίες στον Πασχάλη Μαλλιαρίδη για την αυθόρμητη και πολύτιμη προσφορά του (σε αίμα) αν και αιμοδότης προσωπικά δεν κρατούσα για μένα. Συνεχίζει βέβαια η οικογένειά μου την πολύτιμη αυτή προσφορά...
Ευχαριστώ ακόμη από καρδιάς, όλους όσοι ενδιαφέρθηκαν για μένα!
Μαρία Στυλίδου


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου